close
之前在無名的相簿掛了,實在是傷心到不行
所以這次我搬來這裡另起爐灶,絕對不能再重蹈覆轍了。由於我家老公不會花心思整理這種照片跟心情日記,當然就我代勞主筆囉,這裡是我們倆個的家啦!歡迎chenchen的朋友也來逛逛,老公的朋友就是我的朋友啦!!!

誠如Shianne說的..
We live in different parts of the world experiencing different stages of life. Contact is limited and usually falls to silent because it's hard to keep up the interaction without possible physical contacts and much common topics.
I realized that blog is a good way for people to care for each other anonymously.
You can come up to see if anything new has happen in my life at your convenient without any obligation.

因為我的生活裡充滿了我好朋友的參與,所以文章裡直接提到各位的名字或者暱稱,如果你有特殊需求不太想被直接辨認的話,就跟我反應一下,我會打馬賽克的。公平起見也要引用Meiling的一段名言:
話說看到自己的名字出現在朋友們的BLOG後,有一種奇妙的小小虛榮感和某種連結感,好像自己也在好友或者朋友的世界有一點位置,而且可能她或他的朋友也因此知道了我,看到我的某一面,或許也虛構了我的某一面,換句話說,某個人在世界的某部分也與我產生了連結,這樣的感覺很奇妙。
arrow
arrow
    全站熱搜

    ccbottle0214 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()